Ana Sayfa

7 Haziran 2011 Salı

Kakaolu, cevizli kek

Bugün bir tembellik oturdu adeta üzerime, hiç canım dışarı çıkmak istemedi...

Halbuki hava çok güzel, güneşli ve hiç yağmur bulutu yok gökyüzünde...

Gazete ve kahve keyfimin arkasından, pasta türü birşeyler yapmak için mutfağa girdim. Ne yapsam diye bakınırken, aklıma epeydir kek yapmadığım geldi. Canım brownie türü birşeyler istiyordu. Lakin onun hepimiz için biraz ağır geleceğini düşünerek, kakaolu, az şekerli, daha masum bir kek yapmaya karar verdim.

Malzemeleri karıştırırken, "cevizde yakışır buna" diye düşünüyordum ki, kızımın içinde meyve ve kuruyemiş olan kekleri pek sevmediği geldi aklıma.

Ben de malzemeyi 2 ayrı kek kalıbına paylaştırarak, birinin içine ceviz koyup (ağıza gelecek cinsten), portakal kabuğu rendeledim.

Harika oldu...


Bugünkü yazımı, bloguma değişik katkılarda bulunan, çok sevdiğim bir arkadaşıma ithaf ediyorum.
Onun istediği gibi olmadı ama, çalışacağız artık...!

Bekliyorum arkadaşım, çayı koydum...


1 yorum:

nazan dedi ki...

Harika görünüyor benim marifetli arkadaşım. Bu güzel manzara eşliğinde hiç reddedilemeyecek bir davetmiş ama başka zaman inşallah.

Öpüyorum seni.