Ana Sayfa

11 Haziran 2011 Cumartesi

Rüyam "gerçek" oldu

Genellikle sabaha karşı gördüğüm rüyaları, çoğu zaman uyandığımda hatırlayabiliyorum.

Eğer beni mutlu eden rüyalarsa, bütün gün keyfini çıkarıyor, hatta yorumlamaya çalışıyorum kendimce...

Uzun senelerdir yaşadığım bir rüya gerçeği var ki; ya ben yaratıyorum, ya da yaratılıyor, bilmiyorum...!

Birileriyle kucaklaştığımı, sevdiklerime sarıldığımı veya öptüğümü gördüğümde, rüyamdaki kişi veya kişilerle aynı gün veya birkaç gün içerisinde tesadüfen karşılaşıyor, onlardan haber alıyor veya görüşüyorum.

Perşembe günü sabaha karşı, canım oğlumu gördüm rüyamda...

Türkiye'ye gelmiş. Uzanmış yatıyor yatakta, ben de yanına uzanıp, bir yandan sarılıp öpüyor, bir yandan da sohbet ediyorum onunla...

Uyandığımda ilk işim, ona mesaj atmak oldu. (Her rüyama girdiğinde sağlık haberlerini almak için mutlaka ararım.) İyi olduğu haberini aldım, ama hiç gelmekten bahsetmedi. Ben de zaten buna ihtimal vermediğimden sorma gereği bile duymadım. Rüyamı eşime anlatıp "hayırdır inşallah" deyip geçtik.

Cuma sabahı saat 8.30 a geliyorduki, eşimin cep telefonu çaldı. Kendisi henüz uyanmamışti ve bu saatte onu pek kimse aramazdı...

Telefona baktım...arayan oğlumdu. "İstanbul'dayım" diyordu, "Beni 9.45 de havaalanından alabilirmisiniz?"...

Hem çok şaşırmış, hem de çok, ama çok sevinmiştim.

Rüyam beni yine yanıltmamış, bu sefer de gerçek olmuştu...


4 yorum:

Nilgun dedi ki...

gözün aydın canııım,
Çok sevindim sizin için.
Egemenciğimi de öpüyorum.
Tabiiki cerenciğimi de.

Ben ve Hayat dedi ki...

Sağol arkadaşım, sevgiler...

suna türk dedi ki...

Ümitciğim.gözün aydın...

bloğunu zevkle takip ediyorum.
hergün bi başka güzel...
sevgiler..

Ben ve Hayat dedi ki...

Çok teşekkür ederim Suna ablacım...
Benden de kocaman sevgiler...