Ana Sayfa

19 Temmuz 2011 Salı

Deniz ve mehtap

Tatile gitmek ve keyifli bir tatil geçirmek insana mutluluk veriyor.

Biz de 19 günlük tatilimizi şimdilik noktalayarak  Ankara'mıza döndük.

Keyifle geçti tatilimiz, keyfimizce vakit geçirdik sevgili eşimle...

Bu sene deniz harikaydı Alanya'da, biz de doyasıya yüzüp, keyfini çıkardık denizin...

Zaten çocukluğumdan beri denizde yüzmek, kokusunu hissetmek, dalgaların sesini dinlemek bana apayrı bir huzur ve mutluluk verir.

Ama Temmuz'un ikinci yarısından itibaren Agustos'un sonuna kadar Alanya'da bulunmayı artık sevmiyoruz. Daha doğrusu sıcağına artık tahammül edemiyoruz. O tarihlerde Ege ve Karadeniz bizim için çok daha elverişli yerler oluyor.

Ankara'yı da seviyorum yazın, her ne kadar pek bu fikrime katılan olmasada...

Ben bir süre Ankara'nın keyfini çıkaracağım.

Sonrada yol bizi nereye götürürse artık...

Darısı herkesin başına...


1 yorum:

suna türk dedi ki...

evet Ümitciğim.artık bu günlerde.buralar o kadar sıcak oluyorki. ben de denize ara veriyorum.. ramazandan sonra
Eylül ayında inşallah devam ederim...
hadi bakalım Ankaranın tadını çıkar...sizlere güzel günler.her şey gönlünüzce olsun...
sevgiler....