Ana Sayfa

4 Mayıs 2012 Cuma

Cadı kraliçenin aynası...

Ayna ayna söyle bana...!
Kendimize zaman zaman ayna tutsak ve aynadaki kişiyle konuşabilsek...
"Beni bana anlat bakalım" desek....
"Ben nasıl biriyim sence?"..............
Neler söyler bize ayna?

Başkalarını rahatça eleştiriyoruz da, kendimize gelince sahiden dürüstçe özeleştiri yapabiliyormuyuz acaba?
Bir an kızımızın "herşeyimi eleştiriyorsunuz" sözüne kulak verebilsek...
Ya da bizi eleştiren insanları tek tek aklımıza getirsek ve şöyle düşünsek...
Evren karşımıza bizi bize anlatan kişileri mi çıkarıyor?
...........
Biz birisini yargılarken, belki bir başkasıda bizi yargılıyor...
Neden?
Evren, biz birilerini eleştirdiğimiz için mi hep karşımıza bizi eleştiren birilerini çıkarıyor acaba....?
Olasılığı var mı?... Neden olmasın.

Hayatı yaşarken önümüze güzellikler kadar zorluklarda çıkıyor...
Bunlarla başetme yollarını ararken, hayatımızın amacınıda  anlamaya çalışmalıyız bence...
İyiden de kötüden de mümkün olabildiğince ders çıkarmaya çalışmalıyız.
Çünkü biz anlayana kadar aynı zorlukları tekrar tekrar önümüze bir başka şekilde koyuyor hayat... ta ki anlayana dek, ta ki olaylardan ders çıkarana dek...

Kendi bakış açımızı değiştirerek, bu hayatta daha mutlu yaşanabileceğini düşünüyorum.
Tabi arada sırada aynalarla konuşarak...



Hiç yorum yok: